UCampus, la nova revista digital de la UVic-UCC

Portada revista UCampus

UCampus, la nova revista digital de la UVic-UCC

Avui es publica el primer número de la revista digital UCampus, la finestra que s’obre per difondre la realitat universitària de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), una institució que treballa per a la formació i el creixement de les persones amb una vinculació molt estreta amb el territori gràcies a les seves seus a Vic, Manresa, Granollers i Barcelona. La revista digital permetrà arribar de manera instantània a un públic molt més ampli d'una manera molt més sostenible i donant una informació molt més completa del que ho feia la versió impresa de la revista Campus.

És, també, un canvi en el plantejament informatiu de la realitat universitària de la UVic-UCC ja que se centra en els fets essencials de la vida universitària, la docència, la recerca, la transferència de coneixement i la responsabilitat social i institucional. Un recull de temes que permetrà relatar el creixement i la implicació de la Universitat amb l’entorn, amb el futur i amb la millora de la societat.

UCampus es vol continuadora de la revista Campus que va començar el curs 1990-1991 com a portaveu mensual dels Estudis Universitaris de Vic primer i de la Universitat de Vic després. A partir del 2006 se'n va canviar el format i va passar a ser trimestral, a tot color, i a adreçar-se principalment a un públic extern (famílies dels estudiants, centres de pràctiques i institucions col·laboradores).

La U que en aquest nou format s’anteposa a la paraula Campus és el logotip identificatiu de la UVic-UCC i serveix d'element tipogràfic aglutinador dels dos campus (UVic i UManresa) i de les seus territorials UGranollers i de la UVic-UCC a Barcelona). UCampus tindrà una aparició bianual i posarà de relleu els aspectes més rellevants de la institució universitària que puguin ser d'interès per a un públic ampli i d'abast internacional. Per aquesta mateixa raó la revista s'edita en tres llengües, català, espanyol i anglès.

La revista s'adreça a un públic considerablement més ampli que la revista en paper ja que la distribució podrà ser molt més àgil i global: alumnes i famílies, alumni, centres de pràctiques, mitjans de comunicació, institucions educatives, organismes i empreses col·laboradores, centres de recerca... També es vol que incideixi en el nivell de la comunicació institucional fent una aproximació més aprofundida i rigorosa als esdeveniments i activitats formatives, de recerca, de transferència de coneixement i de relació amb l'entorn territorial i internacional, pel fet que, sempre que sigui possible, serà relatada pels mateixos protagonistes.

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta