Vés al contingut

El pla estratègic de comunicació online d'una empresa turística

Descripció

Taller pràctic de creació del pla estratègic de comunicació online d'una empresa turística en els diferents marcs de treball acadèmicament provats, i també provats per la indústria de diferents sectors, que faciliten enormement tasques coma la realització d’una anàlisi de situació.

Responsable

Sergi Grau, coordinador i, Montserrat Peñarroya, investigadora, ambdós del grup de recerca Digital Care de la UVic-UCC.

Lloc

Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC

Data

Sessió inaugural: 13/11/17

Taller: 27/11/17

Sessió cloenda: 18/12/17

Horaris

Sessió inaugural a les 16h

Taller de 10 a 14h

Sessió cloenda a les 16h

Durada Conferencia Inaugural o de cloenda de 40' 20'. Taller de 4h.

Destinataris

Estudiants, empreses, entitats o associacions.

Tipus d'activitat Taller i conferència

Objectius

  • Veure els marcs de treball que ens permetran crear un pla estratègic de forma clara, fàcil i sobre tot, útil.
  • Veure com fer l’anàlisi de situació de la comunicació d’una empresa turística, l’estratègia que cal dur a terme, les tàctiques que ens portaran a aconseguir els nostres objectius, les principals tècniques que podrem fer servir per crear el nostre pla d’acció, i les eines que ens ajudaran a mesurar l’èxit de les nostres accions.

Places/sessió

25

Idioma d'impartició Català

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte