Vés al contingut

Gimcana de la ciència. Taula Periòdica dels Elements Químics, Ramon Margalef, Narcís Monturiol, Margaret Hamilton i Leonardo Da Vinci

L'activitat consisteix en una gimcana on es faran diferents activitats senzilles i sensorials per aprendre temes diversos del món científic. Els participants gaudiran de la ciència tot jugant.

Responsable

Julita Oliveras, professora i coordinadora del Programa Ciència i Societat de la Facultat de Ciències i Tecnologia.

Cristina Maroto, estudiant del Grau en Biotecnologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia, col·laboradora del Programa Ciència i Societat de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC.

Lloc

Aules T112 i T114 de la Facultat de Ciències i Tecnologia. Campus Torre dels Frares de la UVic-UCC.

Dates i horaris

Dimecres 20 de novembre de 2019 (Aula T114):

• De les 11:00 a les 12:30 h
  • De les 12:30 a les 14:00 h

Dijous 21 de novembre de 2019 (Aula T112)

• De les 9:00 a les 10:30 h
  • De les 11:00 a les 12:30 h

Durada

1 hora i mitja.

Destinataris

Centres d'Educació Especial.

• Apostar per una Setmana de la Ciència més inclusiva.
  • Apropar als usuaris dels Centres d'Educació Especial a la ciència de manera entenedora i divertida.
  • Commemorar l'Any Intarnacinoal de la Moderació amb iniciatives impulsores destinades a fomentar la inclusió, el respecte de la diversitat, la comprensió, la tolerància i la cooperació.
  • Commemorar l'Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements i la resta de temàtiques de la SC'19.

Places/sessió

Màxim 12 alumnes per sessió.

Idioma d'impartició

Català.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta