Vés al contingut

Ajut de viatge per a la participació en projectes d'internacionalització en l'àmbit europeu de les assignatures

ajut

Aquest ajut té per objecte el finançament de viatges del professorat adscrit als centres del Campus Vic i que tinguin per objectiu l’assistència a institucions d’educació superior estrangeres per a la realització d’estades amb l’objectiu de potenciar i/o concretar col·laboracions o projectes d’internacionalització de l’assignatura de la qual n’és titular el professor sol·licitant de l’ajut.

Es prioritzaran els projectes que més s’ajustin a l’estratègia de relacions internacionals del centre, alineada amb l’estratègia d’internacionalització de la UVic-UCC, entenent com a més adequació per exemple COIL, projectes d’innovació docent, etc. i com a menys adequació, podria ser per exemple impartir docència.

• El professor ha de disposar d’una vinculació laboral directe amb la UVic-UCC – Fundació Universitària Balmes vigent com a mínim fins a 30/09/2024. Així com des del moment de fer la sol·licitud fins que la mobilitat s’hagi realitzat íntegrament.
  • Haver presentat un pla de treball a l’òrgan competent de la seva Facultat el qual hagi estat aprovat.
  • Haver obtingut el vistiplau del director, cap de departament o servei, o responsable directe a la UVic per realitzar aquesta mobilitat.
  • No haver estat beneficiari de cap altre ajut de mobilitat per la mateixa estada.
  • Lliurar tota la documentació obligatòria seguint les condicions i terminis d’aquesta convocatòria. Disposar d’una TSE (Targeta Sanitària Europea) o assegurança mèdica vigent durant les dates que comprengui la mobilitat internacional.

Convocatòria 2023/24

Consulta les Bases 2023/24

 PERÍODES DE SOL·LICITUD:RESOLUCIÓ
 Del 10 al 20 d'octubre de 202327.10.2023
    Del 20 de febrer al 5 de març de 202414.03.2024

Les resolucions es faran públiques en un termini de 10 dies naturals a comptar a partir de l'endemà del termini de presentació de sol·licituds.

Formulari de sol·licitud

Instruccions de registre i accés

Consulta les Bases 2022/23

 PERÍODES DE SOL·LICITUD:RESOLUCIÓ