Vés al contingut

DRAC - XARXA VIVES

drac

La Xarxa Vives és una associació d'universitats sense ànim de lucre que potencia les relacions entre les institucions universitàries de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra i també d'altres territoris amb vincles geogràfics, històrics, culturals i lingüístics comuns, per tal de crear un espai universitari que permeti coordinar la docència, la recerca i les activitats culturals i potenciar la utilització i la normalització de la llengua pròpia.

Actualment, la regió universitària Vives es configura al voltant de 21 institucions d’educació superior. Reunides a la Xarxa Vives, les universitats són un motor de progrés per als territoris de parla catalana.

El programa DRAC té l’objectiu d’impulsar la mobilitat entre les 13 universitats participants al programa DRAC, mitjançant l’atorgament d’ajuts per a diferents accions.

ENLLAÇOS I DOCUMENTACIÓ

Normativa UVic-UCC per als ajuts DRAC

Bases del Programa Drac (XVU)

Xarxa Vives d'Universitats (XVU)

Formulari de sol·licitud 2023/24

PERÍODES DE SOL·LICITUD 2023/24:RESOLUCIÓ
De l'1 fins al 20 de setembre
De l'1 fins al 28 de febrer
27.09.2023
06.03.2024 - Esmena I
  • La resolució es farà pública 15 dies després del tancament de cadascuna de les convocatòries.
  • Les sol·licituds han de presentar-se abans de la data de realització de l’activitat, amb independència que la resolució es realitzi amb posterioritat a l’activitat.
  • En cap cas s’admeten sol·licituds per a activitats ja realitzades.
  • No s’admet més d’una sol·licitud per persona en cada període de recepció.

Àrea de Relacions Internacionals
Campus Miramarges. Espai F005.
relin@uvic.cat

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta