Ajuts Erasmus+ Estudi. Cursos anteriors

Ajuts Erasmus cursos anteriors

Ajuts Erasmus+ Estudi de cursos anteriors

Curs 2021/22

RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA:

Només per estades del 1r semestre i anuals:

Resolució - 13.07.21

Projecte: 2019-1-ES01-KA103-060559    i    2020-1-ES01-KA103-078128

GRUPDOTACIÓ ERASMUS+PAÏSOS
GRUP 1300€/mesDinamarca, Finlàndia, Irlanda, Islàndia, Liechtenstein, Luxemburg, Noruega, Regne Unit i Suècia
GRUP 2250€/mesAlemanya, Àustria, Bèlgica, Xipre, França, Grècia, Itàlia, Malta, Països Baixos i Portugal
GRUP 3200€/mesAntiga República Iugoslava de Macedònia, Bulgària, Croàcia, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Polònia, República Txeca, Romania, Sèrbia i Turquia

Les quantitats detallades en aquesta taula del projecte 2019 i 2020 s'incrementaran en 200€/mes, o part proporcional, en concepte d'ajuda addicional per als estudiants d'entorns desafavorits, és a dir, que es trobin en alguna de les situacions següents:

1. Haver estat beneficiari d'una beca d'estudis de caràcter general del Ministeri d'Educació, Cultural i Esports per realitzar estudis universitaris i altres estudis superiors o d'una beca del Departament d'Educació, Política Lingüística i Cultura del País Basc, o d'una beca per a l'escolarització d'estudiants de nivells no universitaris concedida pel Departament d'Educació, Política Lingüsítica i Cultura del País Basc en el curs immediatament anterior al que es realitzarà la mobilitat.
  2. Tenir la condició de refugiat o amb dret a protecció subsidiària o haver presentat sol·licitud de protecció internacional a Espanya.

L'alumnat amb necessitats especials pot consultar l’apartat Ajuts Erasmus+ per a participants amb necessitats especials.

Consulta el document "Ayudas Erasmus+ (UE+MECD). Movilidades del curso académico 2021/22" per a més informació relacionada amb els ajuts Erasmus+. Aquest document conté informació relativa a:

• Càlcul de l'import de l'ajut Erasmus+
  • Canvis en el període d'estada
  • Ampliació del període de estada prestablert
  • Modalitats de pagament

Totes les mobilitats Erasmus+, que per motius pressupostaris no es puguin finançar amb l'ajut Erasmus+, es consideraran mobilitats Erasmus+ amb beca 0. Tanmateix, els participants hauran de complir amb tots els requisits i obligacions descrites en les bases de la convocatòria.

Realitzar una mobilitat amb beca 0 significa també que els mesos que l’estudiant faci un Erasmus+ es restaran automàticament del còmput total (12 mesos) dels quals disposa l’estudiant durant el grau (malgrat no haver obtingut cap tipus de beca).

Trobareu més informació a:

El proyecto "Erasmus Estudio" está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta página web es responsabilidad exclusiva de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

Si tens algun dubte, tenim la resposta