Com puc participar en una mobilitat SICUE. Sol·licita

Informa't   Sol·licita      Gestiona

Sol·licita

Convocatòria ordinària 2024/25

Del 19 de febrer fins al 4 de març 2024 a les 12h del migdia (hora local)

Període nacional de presentació de sol·licitus SICUE

Fins a 11 de març 2024

Publicació de la primera resolució de centre

Fins a 5 dies hàbils des de la publicació de la primera resolució de centre

Els alumnes que no hagin estat seleccionats poden interposar un recurs contra la primera resolució al centre corresponent

Fins a 10 dies hàbils després de la publicació de la primera resolució de centre

Període d'acceptació o renúncia de la plaça SICUE assignada

Fins a 3 d'abril 2024

Publicació de la resolució final de centre

Fins a 5 d'abril 2024

Publicació de la resolució final de Vicerectorat de Relacions Internacionals

Fins a 10 dies hàbils des de la publicació de la resolució final de Vicerectorat de Relacions Internacionals

En aquest termini, l'estudiant podrà reclamar davant el mateix òrgan que l'ha dictada, quan concorri alguna de les circumstàncies següents:
a. Que s'hagués incorregut en error a causa d'interpretació equivocada dels documents aportats o de la valoració de l'expedient acadèmic.
b. Que apareguin o s'aportin nous documents de valor essencial per a la resolució.
c. Que a la resolució hagin influït documents de dubtosa validesa.
d. Altres circumstàncies degudament justificades.

Per fer una mobilitat d'estudi és imprescindible presentar la sol·licitud a través del formulari en línia del programa MoveON en els períodes establerts.

Abans de presentar la sol·licitud

• Llegeix atentament les bases de la convocatòria corresponent.
  • Pots demanar fins a 5 opcions en ordre de preferència a la sol·licitud. No és obligatori emplenar les 5 opcions.
  • Comprova que compleixes tots els requisits generals de la convocatòria corresponent i els requisits específics del teu centre.
  • Consulta les destinacions a què pots optar segons la teva titulació.
  • Recorda, a més, que t'has de llegir els requisits específics del teu centre (si escau) per saber quina documentació has d'enviar adjunta a la sol·licitud.
  • El sistema et permet començar la sol·licitud i continuar-la un altre dia, però recorda que l'has d'enviar dins del termini marcat

Instruccions per emplenar la sol·licitud

1. Es recomana l'ús de l'última versió del navegador Chrome.
  2. Si ja has emplenat alguna altra sol·licitud en aquest espai (ja has fet la Registration alguna altra vegada), només cal que hi accedeixis amb el Login. Si no recordes la contrasenya, fes clic a Forget your Password.
  3. Si no t'has registrat mai en aquesta pàgina:
    1. T'has de registrar (Registration) amb el teu correu electrònic de la UVic, rebràs un correu electrònic amb un enllaç per activar el teu compte i llavors hauràs de crear una contrasenya que contingui lletres, número i caràcters especials (!*?$...)
    2. Un cop completat el registre, has de tornar a accedir a la pantalla principal i entrar com a usuari amb les dades del pas A (Login)

Formulari de sol·licitud

Si tens algun dubte, tenim la resposta