Vés al contingut

English for Communication Skills presencial

Alumnes Treballant en grup

English for Communication Skills

Aquest curs està dissenyat per a estudiants de la Universitat de Vic que estiguin interessats en millorar les seves habilitats comunicactives en anglès en entorns acadèmics, laborals i interpersonals, independentment del seu nivell de l'idioma. Mitjançant l'aprenentatge actiu, de manera individual o a través del treball en grup, l'alumnat desenvoluparà confiança a l'hora d'utilitzar l'anglès en diverses situacions quotidianes i del món real.

MatriculA TANCADA

Informació general

Modalitat Presencial
Hores 75h (40h lectives + 35h de treball autònom)
Durada del curs De l'1 de febrer al 7 d'abril de 2022
Horari Dimarts i dijous de 15:00 a 17:00h.
Crèdits 3 ECTS*
Preu 260€
Avaluació 100% avaluació continua. No hi ha examen final.
Matrícula Pots matricular-te clicant aquí
  Darrer dia de matrícula 14 de gener de 2022

Objectius

L'objectiu principal del curs és desenvolupar les destreses comunicatives en anglès.

Les oportunitats en el món acadèmic, social, personal i laboral creixeran exponencialment com més completes siguin les destreses comunicatives en anglès.

Sigui quin sigui el nivell d'anglès, la millor recepta per millorar-lo és la pràctica.

Continguts

• Practicar l'anglès oral a través de presentacions, debats, jocs de rol, treball en parella i treball en grup.
  • Millorar la capacitat de comprensió de parlants nadiu.
  • Millorar la pronuncia i la fluïdesa.
  • Augmentar el vocabulari i el coneixement de frases habituals en anglès.
  • Consolidar i millorar les estructures gramaticals bàsiques.
  • Millorar les habilitats de comunicació escrita.
  • Comprendre un ampli ventall de textos escrits i de textos escoltats reals.

Metodologia

Seguirem principalment una metodologia de classe invertida, on es demanarà a l'alumnat que prepari el treball a casa, en forma de lectura, comprensió auditiva, etc., abans de les sessions a la classe. Hi haurà treball autònom en forma de deures.

L'assistència a les classes és obligatòria (mínim del 80%).

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta