Vés al contingut

Congrés d'Empresa, Màrqueting i Comunicació: Tendències disruptives

TENDÈNCIES DISRUPTIVES.
Empresa, Màrqueting i Comunicació.

2n congrés vinculat a la innovació en empresa, màrqueting i comunicació.

1 de març de 2023 de 15 h a 20 h

 

La UVic organitza el 2n congrés vinculat a la innovació en els àmbits de l'empresa, el màrqueting i la comunicació, dirigit exclusivament a l'alumnat de darrer curs dels CFGS en Administració i Finances, Màrqueting i Publicitat, Comerç Internacional i Gestió de Vendes i Espais Comercials. Un congrés que parteix de la voluntat de generar un punt de trobada entre professionals i estudiants, on l'objectiu principal sigui compartir aprenentatges, inquietuds i intercanviar coneixements.

Aquest congrés és gratuït i al final de l'acte cada estudiant rebrà un certificat d'assistència

Programa de la jornada:

15.00 - 15.30 h: Acreditacions i lliurament de la documentació.  

15.30 - 16.00 h: Benvinguda a càrrec del Deganat de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVIC-UCC.  

16.00 - 17.30 h: Ponències de 25-30 minuts, a càrrec de la coordinació dels estudis de Màrqueting i Comunicació Empresarial, ADE i Publicitat i Relacions Públiques: 

  • 16.00 h: "Innovació en Màrqueting: Màrqueting 4.0" a càrrec de Santiago Jordán, coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació de la UVic

  • 16.30 h: "Emprendre: Una nova mirada", a càrrec de Guillem Diaz, professor del grau en Administració i Direcció d’Empreses

  • 17.00h: "Infuencer targeting" a càrrec de Maria Fernández, professora del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UVic

17.30 - 18.00 h: Pausa cafè. Agrupaments en petits grups per desplaçar-se a les instal·lacions de la UVIC per a la proposta de tallers.  

18.00 - 19.30 h: Workshops simultanis. Cal apuntar-se a 1 dels 4 tallers que s'ofereixen simultàniament. Cada workshop està pensat per un nombre reduït de participants per garantir una dinàmica participativa (25 estudiants màxims per taller). Un cop arribat al nombre màxim d'estudiants, les inscripcions per a aquell taller/workshop es tancaran.

19.30 - 20.00 h: Tancament del congrés. Agraïments i comiat. Lliurament de certificats.

Per realitzar la inscripció, heu d'enviar un correu a secundaria@uvic.cat indicant el nom del centre formatiu i el nombre d'estudiants participants. Nosaltres ens posarem en contacte per procedir a fer-vos la inscripció als workshops. 

 

A continuació podeu consultar tota l'oferta de workshops:

  1. Màrqueting d'experiències: la nova demanda
    Les marques que són capaces d'estimular els nostres sentits de forma positiva, ens fan viure experiències que després romandran a la ment del nostre consumidor. El plaer sensorial està compost per les emocions i els sentiments que generen aquestes experiències, que són essencials per a la presa de decisions.    

  2.  Creativitat i aplicació del mètode Design thinking pel disseny de solucions a mida
    Taller orientat a conèixer els fals mites sobre la creativitat, fer alguns exercicis de fitness creatiu i aprofundir sobre el mètode design thinking pel disseny de solucions basades en les necessitats de l'usuari.   

  3. Influencer targeting
    Taller orientat a desenvolupar una estratègia d’influència en xarxes socials seguint els paràmetres d’una organització empresarial. Es facilitarà als assistents un cas i una plantilla de treball així com recursos web per a detectar quins són els influencers més adients en base a un objectiu de comunicació específic, els missatges o els hashtags. Es treballarà per grups i es presentarà la proposta al final de la sessió. 

  4. La Champions League - La gestió empresarial a través d'un partit de futbol 
    El procés de gestió empresarial requereix superar diferents etapes que tenen moltes similituds amb el procés que es desenvolupa al futbol, com ara l'anàlisi de situació, la planificació, el disseny d'estratègies i la posada en marxa d'accions operatives.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte