Vés al contingut

Passaport Cultural

Passaport Cultural

És una nova proposta de projecció de la programació cultural universitària i de la ciutat cap a nous públics curiosos i crítics. També pretén ser una plataforma que acosti l’alumnat universitari a l’art, al teatre, al cinema i  que permeti assolir experiències culturals poc massificades.

A més, a través del codi QR que conté el carnet digital de la UVic (TUI, Targeta Universitària Intel·ligent), i que disposen tots els estudiants de grau, es podrà realitzar seguiment de les assistències amb la possibilitat de reconeixement acadèmic o de participació en un sorteig anual (en el cas dels col·lectius de PAS, PDI i Alumni).  

Cal sol·licitar-lo a l’inici de cada curs a través d’un formulari a dins el Campus Virtual (uhub > passaport cultural)

 

Com m’assabento i com s'enregistren les experiències?

Cada setmana constaran les noves propostes a la web de l’Oficina de Gestió Cultural/Passaport Cultural per tal que et puguis agendar a quines activitats voldràs assistir. El responsable de cada activitat validarà l’assistència a través del QR de la TUI i ens ho farà arribar a l’Oficina de Gestió Cultural perquè portem a terme el seguiment individual de cada passaport.

Per dubtes o aclariments: ogc@uvic.cat

 

Muntanya de llibres 

Presentació del llibre Aprendre a esquivar les bales de Xavi Coral

Dijous 18 d'abril a les 18.30 h 

Temple Romà

Dones d'Anna Pont

Del 8 de març al 21 d'abril

Foster & Wallace

Presentació del llibre Homo movens. El imperativo de la movilidad y la turistificación del mundo, de Josep Burgaya

18 d'abril a les 19 h

Presentació del llibre La puresa de l'engany de Gerard Quintana

19 d'abril a les 19 h

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Normativa de funcionament

1. Usuaris del Passaport cultural

Els usuaris del Passaport cultural han de ser estudiants de grau de la UVic. Per gaudir de les seves avantatges els usuaris hauran d’accedir al carnet TUI de la UVic i mostrar el codi QR a través del qual podrà validar l’assistència a l’activitat.

 

2. Beneficis del Passaport cultural

  • 2.1. Reconeixement de crèdits en els estudis de Grau. Es farà sempre d'acord amb les normes que estableix la UVic per a aquest tipus de reconeixements. D’aquesta opció, només se’n poden beneficiar els alumnes de Grau que tinguin matrícula vigent a la UVic.
  • 2.1.1. Amb el Passaport cultural es podran obtenir un mínim de 0,5 i un màxim d’1 ECTS  assistint a un mínim de 8 i un màxim de 16 activitats per cada curs acadèmic.
  • 2.1.2. Amb el Passaport completat es pot obtenir 1 crèdit per curs acadèmic i fins a un màxim de 3 per Grau.
  • 2.1.3. Les activitats no són acumulatives d’un curs a un altre. És a dir, cada curs es pot obtenir un màxim d’1 crèdit, computables per haver assistit a 16 activitats. Si l’alumne assisteix a més de 16 activitats, aquestes no es poden computar per al curs següent.
  • 2.1.4.

Taula equivalència i reconeixement de crèdis RAC

1 activitat = 1,5 hores

8 activitats = 12 hores = 0,5 crèdit ECTS

16 activitats  = 24 hores = 1 crèdit ECTS

 

3. Activitats que el Passaport cultural reconeix amb crèdits 

  • 3.1. Les activitats reconegudes amb crèdits a través del passaport cultural (presencials o en línia) hauran de complir dos requisits imprescindibles:
  • 3.1.1. Activitat cultural o de comunitat universitària o de facultat o ciutat, no acadèmica.
  • 3.1.2. Activitat de curta durada que no tingui reconeixement d’ECTS.
  • 3.1.3. Queden excloses les activitats UHub corresponent a les que ofereix el Servei d’Esports i l’Oficina de Voluntariat, les quals ja compten amb reconeixement de crèdits RAC.
  • 3.2. Acomplerts els requisits anteriors, les activitats puntuables al Passaport són: conferències, concursos, exposicions, tallers, jornades, concerts, representacions teatrals i qualsevol altra activitat cultural anàloga i que prèviament ha decidit que ho són l’Oficina de Gestió Cultural.
  • 3.3. Les activitats que tinguin reconeixement de crèdits computables al Passaport cultural es publicaran a la web de l’OGC.

4. Utilització del Passaport cultural

  • 4.1. Per obtenir el passaport cultural, els interessats s’hauran de registrar a través del Campus Virtual, dins l’aparat UHUB. L’alta del passaport cultural és personal i intransferible, i té una validesa d’1 any acadèmic vigent.
  • 4.2. Els usuaris del Passaport cultural es comprometen a fer-lo servir d'acord a les normes establertes, i perdran els seus drets en cas contrari.

5. Compromís per part de l’Oficina de Gestió Cultural (OGC)

  • 5.1. L’OGC es compromet a fer difusió pels canals que té a l’abast (pàgina web, xarxes socials i canals d'informació) de les activitats proposades.
  • 5.2. L’OGC es compromet a dur el còmput de les activitats a les quals han assistit els estudiants i membres de la comunitat universitària que disposen del Passaport cultural.
  • 5.3. La realització de la proposta no comportarà cap vincle econòmic, laboral ni responsabilitat de la UVic amb els organitzadors de les activitats.
  • 5.4. La proposta de difusió cultural haurà de ser compatible amb les finalitats de la UVic en general i d'acord amb els objectius que estableixi la programació de l’OGC.

6. Compromís d’altres departaments, serveis, Facultats i àrees de la UVic i entitats externes col·laboradores

Els organitzadors de les activitats que es vulguin acollir al Passaport cultural hauran de complir els requisits següents:

  • 6.1. Registrar les activitats a la web/omplir formulari x. Hi han d’indicar: títol de l’activitat, el nom de l’organitzador, de la persona responsable i l’enllaç a la web on estigui publicada l’activitat.
  • 6.2. La web o informació que es publiqui haurà d’incloure el text següent: «Activitat reconeguda per al Passaport cultural de la UVic».
  • 6.3. Aportar la informació necessària per poder difondre l'activitat adequadament.
  • 6.4. Mostrar de manera visible el distintiu d’entitat col·laboradora
  • 6.5. Acreditar als estudiants amb Passaport cultural l’assistència a aquestes activitats a través del sistema que s’acordi de manera mútua.
  • 6.6. Desenvolupar l'activitat o activitats d'acord amb la proposta feta i notificar-ne els canvis, si n’hi ha.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte