Vés al contingut

Per què estudiar un Cicle Formatiu de Grau Superior a la UVic?

estudiants cp

Estudia a la Universitat en format dual i trobaràs feina del que t’agrada!

Breu i concís. Aquí tens 7 raons per estudiar un cicle formatiu de grau superior a la UVic:

1. Et formaràs en un campus universitari, en contacte amb l’ambient UVic i fent ús  d’instal·lacions i laboratoris amb l’última tecnologia.
  2. Estudiaràs en format dual perquè sabem que t'ajudarà a ser qui vols ser. En altres paraules, que viuràs una experiència professional en una empresa mentre estudies el cicle.
  3. Els professors i professores que tindràs treballen d’allò que tu vols fer! Així que tot el que t’expliquin estarà connectat amb la realitat laboral.
  4. Si acabes el cicle i en vols més, podràs continuar estudiant un grau universitari a la UVic i tindràs assignatures convalidades.
  5.  Et sentiràs com qualsevol altre estudiant universitari de la UVic-UCC, ja que gaudiràs dels mateixos avantatges, descomptes i serveis!
  6. Trobaràs feina del que vols perquè els cicles de la UVic s’han dissenyat pensant en els professionals que necessiten i busquen les empreses.
  7. Aprendràs soft skills importantíssimes per incorporar-te al mercat laboral actual: comunicació oral, resolució de problemes amb creativitat, pensament positiu...

Necessites més raons o recursos per decidir-te? Mira tot el que ha de saber un Futur Estudiant UVic-UCC.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta