Inscripció a les pràctiques en empresa

Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permet seleccionar una plaça per a realitzar formació en pràctiques en una empresa. El tràmit finalitza amb l'assignació definitiva d'una plaça on realitzar les pràctiques. Es poden tramitar dues tipologies de pràctiques:

• Curriculars: formen part del pla d’estudis de la titulació i normalment es fan a 4t curs.
  • Extracurriculars: les realitza l’estudiant de forma voluntària i fora del pla d’estudis de la titulació que estigui cursant.
Qui el pot demanar?Qualsevol persona física que estigui cursant estudis oficials a la UVic-UCC i que prèviament hagi presentat la sol·licitud de pràctiques i s'hagi matriculat de l'assignatura de pràctiques del pla d'estudis corresponent.
Canals de tramitació
  • Telemàticament, 24x7 (accés al tràmit). És imprescindible autenticar-se a través del nom d'usuari i contrassenya del Campus Virtual i accedir al portal UAcadèmic.
Període de l'any en què es pot demanar
PreuGratuït.
Documentació a aportar
Termini de resolucióEn un termini màxim de 5 dies hàbils des de la selecció de places per part de l'interessat, la UVic-UCC l'informa a través del portal UAcadèmic quina plaça de pràctiques li ha estat assignada.
Quina és la unitat tramitadora?Servei de Carreres Professionals. Més informació a la unitat tramitadora (carreres.professionals@uvic.cat) o als coordinadors de pràctiques del centre o facultat on l'estudiant cursa els estudis oficials.
Òrgan responsable de la resolucióCoordinació de pràctiques del centre o facultat on l'estudiant cursa els estudis oficials.
NormativaNormativa acadèmica de la UVic-UCC.

Si tens algun dubte, tenim la resposta