Certificat AQU

Forma professionals capaços de confeccionar projectes educatius i de lleure, gestionar instal·lacions i esdeveniments esportius, elaborar programes d'activitat física saludable i planificar i desenvolupar sessions tècniques, tàctiques i físiques d'entrenament dels diferents esports.

Per accedir-hi es requereix superar una Prova d'Aptitud Personal (PAP).

Preinscripció i matrícula de la prova: del 6 al 14 de juny de 2016 (ambdós inclosos).
Data de la prova: 20 de juny de 2016.

Taller de preparació de la prova: 25 de maig de 2016. (Es podrà fer una simulació de la Prova d'Aptitud Personal amb assessorament per part de professorat de la UVic-UCC).

• Twitter i Blog del Grau de Ciències de l'Activitat Física i de l'EsportBlogTwitter
  • Twitter i Blog de la Facultat d'Educació, Traducció i Ciències HumanesBlogTwitter

Infografia del grau

Informació general del grau

Galeria d'imatges

• Nombre elevat de classes pràctiques.
  • A la UVic es treballen els següents esports: futbol, bàsquet, gimnàstica, rugbi, handbol, atletisme, voleibol i natació.
  • Zona esportiva integral amb tots els equipaments necessaris. Edifici en plena zona esportiva (pavellons, rocòdrom, camp de futbol i de rugbi, pistes de tenis i d'atletisme, piscina) amb aules i el nou laboratori de valoració funcional, anàlisi biomecànic i de rendiment esportiu.
  • Les pràctiques externes es poden fer en diferents àmbits: centres educatius, clubs esportius i de rendiment, centres wellness-fitness, centres de salut, ajuntaments, empreses de gestió esportiva, etc.
  • Tutorització de l'estudiant que potencia la part comunicativa i d'expressió.
  • Hi ha la possibilitat de cursar diferents assignatures en anglès.
  • Atenció individualitzada de l'estudiant i foment de l'autonomia en l'aprenentatge.
  • Grups de classe reduïts en sessions de treball dirigits.
  • Professorat amb un doble perfil acadèmic i professional.
  • Ampli programa d'intercanvi internacional amb possibilitat d'estudi i de pràctiques.
  • Com a continuació d'aquests estudis, la UVic ofereix màsters i programes de doctorat.
  • Servei de Carreres Professionals per dinamitzar la inserció professional i assessorar al llarg de tota la carrera professional.