En els darrers anys la publicitat i les relacions públiques han viscut una revolució espectacular. L'evolució tecnològica ha creat noves oportunitats i nous perfils professionals de 360º. El grau de la UVic també ha evolucionat i ha renovat el pla d'estudis. N'ha actualitzat les metodologies, conceptes i continguts per facilitar la inserció laboral dels estudiants. L'alumne aprèn a desenvolupar mètodes de treball d'aplicació pràctica immediata en l'agència o l'anunciant sobre les bases vigents de la publicitat i relacions públiques.
Continguts docents alineats amb els canvis de l'entorn.
Potenciació de l'estratègia i la comunicació no convencional, la digital i la interactiva durant tot el grau.
Creativitat com a eix vertebrador des del primer curs.
Assignatures obligatòries en anglès.
Instal·lacions pròpies (aules d'ordinadors Mac i PC, sales d'edició de vídeo, locutoris de ràdio, platós de televisió i fotografia, etc.).
Servei d'audiovisuals amb préstec de materials (càmeres de fotografia, de vídeo i materials complementaris).
Atenció personalitzada i assessorament al llarg de tot el grau mitjançant la figura del tutor acadèmic.
Pràctiques obligatòries en empreses incloses als plans d'estudi adaptades a les necessitats i inquietuds dels estudiants.
Metodologia didàctica innovadora basada en l'estudi de casos reals i la metodologia Professionals a l'aula. Es combinen sessions teòriques impartides per acadèmics especialistes amb tallers pràctics i optatives desenvolupades per professionals.
Estades d'estudi internacionals amb possibilitat de pràctiques en empreses o de cursar dobles titulacions en universitats internacionals de prestigi.