Altres Beques

Altres beques

Beques Santander Progreso

Tenen com a objectiu facilitar l'accés a l'educació superior als estudiants amb els millors expedients acadèmics a nivell estatal de qualsevol curs de grau o màster.

Termini d'inscripció: de l'1 de juny al 11 d'octubre de 2022.

Beques Santander "Tecnología / Conecta"

Beques per obtenir un rènting d'un ordinador portàtil i una ajuda a la connectivitat.

Termini d'inscripció: pendent de publicació

Beques Santander Habilidades / Evolution Universidades

Beques de formació -cursos online- que tenen com a objectiu aprendre les claus per superar amb èxit un procés de selecció. Estan destinades a estudiants de 3r curs o superior de grau i qualsevol any de màster que tinguin un bon expedient acadèmic.

Termini d'inscripció: pendent de publicació

Ajuts per a Treballadors i Empreses

La Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (Fundación Tripartita) és una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors. A través d'ella, podràs bonificar les matrícules dels nostres programes formatius. Aquest tipus de bonificacions les podràs gestionar directament amb nosaltres a través del Centre Internacional de Formació Contínua de la UVic-UCC.

Per a més informació, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o bonificacio.tripartita@uvic.cat

I Premi "Educació i Adolescència" a Treballs de Recerca de Batxillerat, Treball de Fi de Grau i Treballs de Fi de Màster - Càtedra Educació i Adolescència Abel Martínez Oliva de la Universitat de Lleida

Podran ser candidats/ates al premi els estudiants que hagin superat el TFG o el TFM durant el curs acadèmic 2020-2021 en algun centre o Universitat catalana i amb una nota mínima d'excel·lent.

Si tens algun dubte, tenim la resposta