Vés al contingut

Guies de l'estudiant

Qui Qualsevol persona interessada vinculat a estudis oficials (Grau, Màster univerisitari i Doctorat)
Com

Les guies de l’estudiant es poden descarregar en suport digital i signats electrònicament des del Repositori Institucional de la UVic (RIUVic). Per localitzar una guia de l'estudiant concreta cal que facis la cerca introduint el títol i seleccionant el curs acadèmic que t'interessa.

Si necessites que imprimim la guia cal abonar l’import de 10€, en cas de requerir també l’enviament per correu postal caldrà també abonar-ne l’import (Enviament nacional 10€; Enviament UE 15€; Enviament fora UE 20€). Contacta amb nosaltres i et facilitarem més informació aga@uvic.cat.

En cas de necessitar una guia de l'estudiant, que no es trobi en el Repositori Institucional de la UVic, cal que enviïs un correu electrònic a aga@uvic.cat amb la petició. En aquest correu hauràs d'indicar:

• Nom de l'estudi del qual necessites la guia.
  • Any acadèmic del qual necessites la guia.
  • Idioma en el qual necessites la guia (català, castellà).

Un cop l'Àrea de Gestió Acadèmica hagi tramitat la teva petició, t'enviarà per correu electrònic la guia de l'estudiant sol·licitada en format digital i amb signatura electrònica.

Si has de fer un tràmit a algun organisme extern a la UVic-UCC que no accepti la guia de l'estudiant en suport electrònic i amb signatura electrònica, caldrà que t'adrecis personalment a l'Àrea de Gestió Acadèmica per tramitar el segell de la guia. A aquest efecte, hauràs d'aportar la guia de l'estudiant impresa.

QuanEn qualsevol moment.
Quant val

Gratuït si descarregues la guia en format digital.

10€ en cas de requerir la guia impresa.

Caldrà abonar el cost de l'enviament en cas de ser necessari, (Enviament nacional 10€; Enviament UE 15€; Enviament fora UE 20€) per a més informació aga@uvic.cat.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta