Acreditació de llengua estrangera

Aquest tràmit és exclusiu per estudiants de grau universitari.

Tot estudiant de grau de la UVic que hagi superat la totalitat dels crèdits que formen el seu pla d’estudis compleix amb els requisits de progrés i assoliment de competències de terceres llengües que s’estableix en el Decret Llei 22/2021, de 5 d'octubre, de modificació de l'article 211 de la Llei 2/2014, del 27 de gener, de mesures fiscals, administratives, financeres i del sector públic, relatiu a l'acreditació d'una tercera llengua per part de l'estudiantat de grau de les universitats catalanes. Consulta aquí més informació.

Tot i així si ets estudiant i pots acreditar mitjançant un certificat el nivell B2 o superior d’una tercera llengua aquest nivell constarà al Suplement Europeu al Títol (SET) i al Certificat Acadèmic Personal previa sol·licitud abans de tramitar el títol.

QuiLa persona interessada.
ComSi el certificat de nivell d’idioma s'ha expedit en suport electrònic i disposa d'un Codi Segur de Verificació (CSV), l’hauràs d'enviar a aga@uvic.cat juntament amb el document de sol·licitud. En el cas de disposar d'un certificat sense Codi Segur de Verificació (CSV), hauràs de lliurar-lo en format paper juntament amb el document de sol·licitud a l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic-UCC.
QuanEn qualsevol moment.
Documentació que cal presentar
  • Document de sol·licitud d'assoliment del nivell d'idioma
  • Certificat acreditatiu d'obtenció del nivell
Quant valAquest tràmit és gratuït.
ResolucióLa comissió validarà i resoldrà les sol·licituds que tinguin la documentació acreditativa pertinent. En cas de resolució favorable, l'Àrea de Gestió Acadèmica registrarà a l'expedient acadèmic de l'alumne l'assoliment del nivell d’idioma per via d'una acreditació externa.
QuiLa persona interessada que després d’haver superat els crèdits del pla no està en disposició de sol·licitar el títol oficial per manca del requisit del nivell d’anglès exigit en el grau per acreditació externa.
ComSi el certificat de nivell d’idioma s'ha expedit en suport electrònic i disposa d'un Codi Segur de Verificació (CSV), l’hauràs d'enviar a aga@uvic.cat juntament amb el document de Sol·licitud. En el cas de disposar d'un certificat sense Codi Segur de Verificació (CSV), hauràs de lliurar-lo en format paper juntament amb el document de Sol·licitud  a l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic-UCC.
QuanEn qualsevol moment.
Documentació que cal presentar
  • Document de Sol·licitud d'assoliment del requisit del nivell d'idioma
  • Certificat acreditatiu d'obtenció del nivell
Quant valAquest tràmit és gratuït.
ResolucióLa comissió validarà i resoldrà les sol·licituds que tinguin la documentació acreditativa pertinent. En cas de resolució favorable, l'Àrea de Gestió Acadèmica registrarà a l'expedient acadèmic de l'alumne l'assoliment del requisit del nivell d’idioma exigit en el grau per via d'una acreditació externa.

Si tens algun dubte, tenim la resposta