Instància no acadèmica

Instància no acadèmica (Seu electrònica)

Què ésPermet presentar una sol·licitud al registre general de la UVic-UCC, en relació a totes aquelles qüestions no acadèmiques per les que no hi hagi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Qui   La persona interessada.
Com Telemàticament des de la Seu electrònica de la UVic-UCC hi ha disponible el registre electrònic que permet presentar sol·licituds adreçades a un òrgan o servei administratiu de la universitat.
QuanEn qualsevol moment (les 24 hores del dia durant els 7 dies de la setmana)
Què es necessita
  • Documentació en format electrònic (instància, documents acreditatius,....)
  • Disposar d'un certificat digital per autenticar-te a la Seu electrònica, que es pot aconseguir:
    • IdCATMòbil: Només necessites el teu número de mòbil, el número de la Targeta Sanitària Individual del CatSalut (TSI) i el teu número d'identificació personal (DNI, passaport, etc.).
    • IdCAT: En aquest cas, cal un tràmit presencial a l'Ajuntament més proper perquè el funcionari pugui identificar que tu ets la persona que has sol·licitat el certificat digital.
    • DNIe: emès per la Policia Nacional anant a les seves oficines.
Quant valAquest tràmit és gratuït.

Per a més informació pots consultar:

Alumni UVIC

Si tens algun dubte, tenim la resposta