Documents de matrícula

Si fas la teva primera matrícula o has fet canvis d’alguna informació personal o econòmica hauràs de presentar la següent documentació:

Documentació general

• Document d’identitat (DNI , NIE, passaport o altres)
  • Document d'ordre de domiciliació bancària SEPA degudament complert i signat. L’obtindràs després de finalitzar la matrícula i el podràs descarregar i signar o bé pots preparar-lo prèviament a la matricula i signar-lo:
  • Documentació d’accés que varia segons quina sigui la teva via d’accés

Documentació d'accés

Via d'accésDocuments a presentar
PAU- SelectivitatNo cal que presentis cap document
Proves d'accés específiques (Majors de 25, 40 o 45 anys)
Estrangers Unió Europea o equivalentCredencial d'accés UNED, només per a graus que no s'accedeix a través de l'Oficina d'Accés a la Universitat
Formació Professional de grau superior o equivalent (CFGS, FP2)

Únicament si tens convalidacions cap al grau universitari:

• Expedient acadèmic amb el detall de notes per cada mòdul i unitat formativa i la nota mitjana
Estudis universitaris parcials
  • Certificació acadèmica personal amb indicació de les dades d’accés.
  • Sol·licitud/resolució de reconeixements, si escau.
  • Si continues els mateixos estudis, el rebut del pagament dels drets de trasllat d’expedient de la universitat de procedència.

Estudis universitaris finalitzats (graduats, diplomats, llicenciats o equivalent)
  • Títol o del resguard del títol.
  • Certificat acadèmic personal amb indicació de les dades d’accés.
  • Sol·licitud/resolució de reconeixements, si escau

Un cop feta la matrícula i des del Campus Virtual vés a tràmits i clica "Lliurament de la documentació de matrícula". Clica "Nova sol·licitud" i l'opció "Documentació de matrícula".

Nova sol·licitud

A continuació, clica sobre la fletxa de l’estudi.

Estudi

Adjunta la documentació seleccionant un document i clicant a “adjunta” tantes vegades com documents vulguis adjuntar. Comprova que s’adjunta correctament. Revisa a la part inferior “Documents adjunts” que hi vegis tots els documents que has pujat.

Adjunta

Fes següent i confirma la sol·licitud.

• Horari d'atenció:
    • de dilluns a divendres, de 10 a 13h i de 15.30 a 18h (excepte dies festius)
    • de dilluns a divendres, de 9 a 14h (juliol)

Si tens algun dubte, tenim la resposta