Expedició de certificats, còpies i duplicats

Descripció del tràmit

Aquest tràmit permet: obtenir la còpia de documents que formen part d'un expedient administratiu; obtenir la certificació expressa d'un acte, resolució o acord dels òrgans de govern que s'hagi produït a la Universitat; obtenir el document que certifica que una determinada persona o empresa externa contractada ha prestat o presta serveis a la Universitat en unes determinades dates, segons consta en l'expedient de personal.

Qui el pot demanar? Qualsevol persona interessada en l’expedient i/o tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da
Canals de tramitació
Període de l'any en què es pot demanar En qualsevol moment. Per supòsits concrets haurà d'estar a la normativa específica reguladora.
Preu Gratuït.
Documentació a aportar

Cal aportar la documentació del llistat següent:

• Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi;
  • Dades identificatives de la resolució/acte/expedient sobre el que es presenta la sol·licitud i concreció de la petició que es realitza
Termini de resolució
  • En el cas de sol·licitud de còpia de documents, per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
  • En el cas de sol·licitud del certificat acreditatiu d'actes, resolucions o acords dels òrgans de govern i del certificat de serveis prestats a la Universitat, el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Quina és la unitat tramitadora? La unitat tramitadora variarà en funció del tipus d'expedició de certificat, còpia o duplicat que es sol·licita.
Silenci administratiu En termes generals, el silenci administratiu relatiu al dret de petició té efectes desestimatoris.
Normativa del silenci administratiu Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació Les ordinàries del procediment administratiu

Si tens algun dubte, tenim la resposta