Sol·licitud de modificació del projecte de tesi doctoral

Descripció del tràmitL’estudiant pot sol·licitar el canvi de títol del projecte, la substitució o incorporació d’un nou director/a o tutor/a, o la modificació del projecte de tesi.
Qui el pot demanarQualsevol persona física que estigui matriculada a un programa de doctorat de la UVic-UCC.
Canals de tramitació
  • Telemàticament, 24x7 (accés al tràmit). És imprescindible disposar d'un certificat digital admès.
  • Per correu electrònic si no disposes d'un certificat digital admès. Cal fer arribar la documentació necessària per correu electrònic a l’Àrea de Gestió Acadèmica (doctorats@uvic.cat).
Període de l'any en què es pot demanarEn qualsevol moment.
PreuAquest tràmit és gratuït.
Documentació a aportar
Termini de resolució

La Comissió Acadèmica de cada Programa de Doctorat (CAPD) validarà i resoldrà la sol·licitud presentada pel doctorand/a.

L'Àrea de Gestió Acadèmica comunicarà per correu electrònic al doctorand/a la resolució emesa per la CAPD, i en cas de resolució favorable, registrarà a l'expedient de l'alumne els canvis sol·licitats.

Unitat tramitadoraLa unitat tramitadora és l'Àrea de Gestió Acadèmica i l'Escola de Doctorat. Més informació a: doctorats@uvic.cat.
Òrgan responsable de la resolucióComissió Acadèmica del Programa de Doctorat.
NormativaNormativa acadèmica dels estudis de doctorat de la UVic-UCC.

Si tens algun dubte, tenim la resposta