Vés al contingut

Presentació de factures electròniques

 
Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permet presentar a la UVic-UCC una o més factures electròniques.

Qui ho pot tramitar? Qualsevol persona física o jurídica.
Canals de tramitació
  • Telemàticament, 24x7 (accés al tràmit a través del servei eFACT)
Període de l'any en què es pot realitzar el tràmit En qualsevol moment.
Preu Gratuït.
Documentació a aportar

Factura electrònica en format XML.

Per crear una factura electrònica en el format estàndard (conegut com a format facturae) aprovat pel Ministerio de Industria, Energía y Turismo (Orden PRE/2971/2007) existeixen diversos aplicatius gratuïts que es poden consultar a l'adreça següent: https://www.aoc.cat/knowledge-base/com-podem-crear-e-factures/.

És imprescindible que a la factura s'indiqui el número de comanda que proporciona la unitat de contractació i gestió de compres de la UVic-UCC, donat que és la nostra referència i facilita la gestió, tramitació i pagament. A la factura s'ha de fer constar obligatòriament aquest número de comanda. En el cas de factura electrònica, s'indicarà en el camp facturae: Invoices / Invoice / Items / InvoiceLine / FileReference.

Els codis DIR de la UVIC-UCC a indicar a la factura electrònica són els següents:

  • Oficina comptable: U06000096
  • Òrgan gestor: U06000001
  • Unitat tramitadora: consulta el llistat de codis DIR3 (en cas de desconeixement, anotar U06000001). Anar a l'apartat Área de descargas - Consulta de unidades y oficinas - Listado de Universidades (Excel).
Quina és la unitat tramitadora? Àrea de Gestió Econòmica i de Personal. Més informació a la unitat tramitadora.
Normativa Llei orgànica 6/2015, de 12 de juny, modifica la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte