Concurs "La teva tesi en 4 minuts"

7a edició. 2024

L’Escola de Doctorat convoca la setena edició del concurs “La teva tesi en 4 minuts” de la UVic-UCC adreçat a estudiants de qualsevol programa de doctorat de la UVic-UCC, amb l’objectiu d’explicar a la ciutadania el desenvolupament de la seva recerca en una intervenció molt breu, amb un llenguatge comprensible, accessible i entenedor i utilitzant únicament les seves habilitats de comunicació oral.

La convocatòria vol incentivar a la comunitat investigadora júnior a comunicar i difondre la recerca que generen a la universitat i promoure l’accés del coneixement científic a la societat.

El període de presentació de sol·licituds és obert del 8 al 28 de febrer de 2024. Consulta les bases del concurs. Inscriu-te a través del formulari!

Llista provisional de sol·licituds admeses i no admeses 2024 (publicat a 06/03/24)

Llista definitiva d’admesos 2024 (publicat a 18/03/24)

ct4m
La guanyadora de la sisena edició del concurs, Verónica Salgado, amb la Vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement, Dra. Eva Espasa

Dates que cal recordar

Què passarà?

Del 8 al 28 de febrer de 2024

Període de presentació de sol·licituds

18 de març de 2024

Publicació de la llista definitiva de persones admeses

8 d'abril de 2024

25 d'abril de 2024

Formació "Consells d’oratòria per preparar el concurs “La teva tesi en 4 minuts”" a càrrec de la Dra. Mariona Casas.

Formació de disseny gràfic per millorar la presentació, a càrrec d'UMèdia.

17 de maig de 2024, de 13h a 15h, a la Sala Segimon Serrallonga

Celebració del concurs “La teva tesi en 4 minuts” a la UVic-UCC

27 de juny de 2024 a Tarragona (pendent hora)

Representació de la persona guanyadora del concurs de la UVic-UCC a la final catalana “Presenta la teva tesi en 4 minuts”.

Forma

Premis UVic-UCC

Premi a la millor comunicació de la tesi doctoral en 4 minuts, emès pel jurat del concurs:

• Dotació econòmica de 1.000 €

• Certificat d’acreditació com a guanyador/a del Premi del jurat

Premi del públic a la millor comunicació de la tesi doctoral en 4 minuts, emès pel públic:

• Dotació econòmica de 200 €

• Certificat d’acreditació com a guanyador/a del Premi del públic

Totes les persones participants rebran un certificat de participació al Concurs.

Forma

Final del concurs a Tarragona

El doctorand o la doctoranda de la UVic-UCC que guanyi el premi del concurs a la millor comunicació de la tesi doctoral en 4 minuts, representarà a la UVic-UCC a la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” de Catalunya, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb la participació de totes les universitats catalanes. La final catalana tindrà lloc el dijous 27 de juny de 2024 a la ciutat de Tarragona.

La quantia dels premis de la final catalana es reparteix de la manera següent:
• Primer premi: 3.000 € (jurat)
• Segon premi: 2.000 € (jurat)
• Tercer premi: 1.000 € (públic)
• Menció Especial Assumpció Català i Poch per a l’impuls i el foment de la llengua catalana on podran
concursar les tesis presentades en català: 1.000

Amb la col·laboració de la FCRI

Si tens algun dubte, tenim la resposta