Sol·licitud d'autorització de dipòsit de la tesi doctoral

Descripció del tràmitAquest tràmit us permet sol·licitar l'autorització per dipositar la tesi doctoral, un cop aquesta s'ha finalitzat. Un cop autoritzada la sol·licitud podeu procedir a tramitar la matrícula de defensa de tesi. Per més informació, cliqueu aquí.
Qui el pot demanarQualsevol persona física que hagi finalitzat l'elaboració de la tesi doctoral a la UVic-UCC i hagi obtingut, com a mínim, una avaluació favorable per part de la Comissió de Seguiment del seu programa de doctorat.
Canals de tramitació
  • Telemàticament, 24x7 (accés al tràmit). És imprescindible disposar d'un certificat digital admès.
  • Per correu electrònic si no disposes d'un certificat digital admès. Cal fer arribar la documentació necessària per correu electrònic a l’Àrea de Gestió Acadèmica (doctorats@uvic.cat).
Període en què es pot demanarDos mesos anteriors a la possible data de lectura de la tesi.
PreuAquest tràmit és gratuït.
Documentació a aportar

• En el cas de tesis presentades per compendi de publicacions caldrà aportar:

• L'acceptació escrita, mitjançant l'imprès normalitzat dels coautors (doctors i no doctors) que el candidat presenta el treball com a tesi.
    • Informe del director de la tesi sobre el factor d’impacte o la categorització de la revista dels articles que es recullen en la tesi doctoral, justificant la coherència del compendi d’articles que fa que el conjunt tingui el caràcter de tesi doctoral.
    • En el cas que es presenti algun treball en coautoria cal aportar un informe del director de la tesi en que s'especifiqui exhaustivament quina ha estat la participació del doctorand en cada article.
    • Una relació dels articles que formen part del compendi d’articles.
    • Una còpia dels treballs publicats, seguint les Normes per a la signatura de les publicacions científiques del professorat de la UVic-UCC i la referència completa de la revista en què s’han publicat o admès per a la publicació. En aquest darrer cas, cal adjuntar un justificant de l’admissió i la referència completa de la revista a què s’han tramès perquè es publiquin. En tots els casos cal indicar el factor d’impacte, el quartil i l’àrea de coneixement de la revista en què ha aparegut cadascun dels articles o bé indicar les dades sobre la repercussió objectiva dels resultats.

• En cas que vulguis obtenir la menció de doctor internacional cal revisar el punt 5 del capítol II de la Normativa de doctorat de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, caldrà presentar la següent informació:
    • Una justificació d'haver realitzat una estada mínima de tres mesos fora d'Espanya en una institució d'ensenyament superior o centre de recerca de prestigi, mitjançant un certificat expedit pel director o directora de la institució a on hagi fet l'estada.
    • Un informe avaluador d'un professor de la UVic.
    • Els informes de dos avaluadors externs, que es demanen al punt anterior, han d'estar emesos per professors doctors que pertanyin a institucions d'ensenyament superior de països diferents de l'Estat espanyol.
Termini de resolucióEl termini general màxim que la Universitat té per resoldre les sol·licituds és de 15 dies hàbils des del moment en què la tesi queda en dipòsit a la Biblioteca de la UVic-UCC. En el supòsit que no s'autoritzi la defensa, es comunicaran les raons de la decisió i es notificarà per escrit.
Unitat tramitadoraLa unitat tramitadora és l'Àrea de Gestió Acadèmica i l'Escola de Doctorat. Més informació a: doctorats@uvic.cat i oficinadoctorat@uvic.cat.
Òrgan responsable de la resolucióComitè de Direcció de l'Escola de Doctorat.
NormativaNormativa acadèmica dels estudis de doctorat de la UVic-UCC.

Si tens algun dubte, tenim la resposta