Vés al contingut

Tràmits Doctorats

Tràmits específics estudis de doctorat

QuèL’estudiant pot sol·licitar el canvi de títol del projecte, la substitució o incorporació d'una nova figura de direcció o tutor/a, o la modificació del projecte de tesi.
QuiLa persona interessada
ComAccedeix al Campus Virtual, ves a Tràmits, clica "Sol·licitud acadèmica" i adjunta la documentació necessaria.
QuanEn qualsevol moment.
Documentació a presentar
Quant valAquest tràmit és gratuït.
Resolució

La Comissió Acadèmica de cada Programa de Doctorat (CAPD) validarà i resoldrà la sol·licitud presentada pel doctorand/a.

L'Àrea de Gestió Acadèmica comunicarà la resolució emesa per la CAPD a través de l'aplicació al doctorand/a i, en cas de resolució favorable, registrarà a l'expedient de l'alumne/a els canvis sol·licitats.

Qui La persona interessada.
Com Accedeix al Campus Virtual, ves a Tràmits, clica "Sol·licitud acadèmica" i exposa els arguments per a la sol·licitud.
Quan

Baixa temporal: En qualsevol moment del doctorat per un període màxim d'un any, ampliable a un any més, sempre que ho justifiquis adequadament.

Baixa definitiva: En qualsevol moment. 

Consulta la Normativa acadèmica dels estudis de doctorat de la UVic-UCC (Capítol I, article 6.3) per obtenir més informació sobre la gestió de baixa temporal o definitiva d'un programa de doctorat.

Quant valAquest tràmit és gratuït.
Resolució

La Comissió Acadèmica de cada Programa de Doctorat (CAPD) validarà i resoldrà la sol·licitud presentada pel doctorand/a.

L'Àrea de Gestió Acadèmica comunicarà la resolució emesa per la CAPD a través de l'aplicació al doctorand/a i, en cas de resolució favorable, registrarà a l'expedient de l'alumne/a el període de baixa sol·licitat.

Qui La persona interessada.
Com Accedeix al Campus Virtual, ves a Tràmits, clica "Sol·licitud acadèmica" i exposa els arguments per a la sol·licitud.
Quan

En qualsevol moment.

En el cas que es tracti d'una pròrroga excepcional (últim any), cal acreditar que la tesi està en fase final i que compta amb el vistiplau del director i tutor, si escau.

Quant valAquest tràmit és gratuït.
Resolució

La Comissió Acadèmica de cada Programa de Doctorat (CAPD) validarà i resoldrà la sol·licitud presentada pel doctorand/a.

L'Àrea de Gestió Acadèmica comunicarà la resolució emesa per la CAPD a través de l'aplicació al doctorand/a i, en cas de resolució favorable, registrarà a l'expedient de l'alumne/a la pròrroga sol·licitada.

Qui El doctorand/da que hagi finalitzat la tesi doctoral i estigui en disposició de formalitzar el dipòsit.
Com

Presencialment, a l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic-UCC.

Telemàticament, accedint al Campus Virtual, cal anar a tràmits i clicar a "Dipòsit de la tesi doctoral" (accés al tràmit). El doctorand/a haurà de lliurar tota la documentació requerida en format digital a través de la seu electrònica a excepció de la còpia en paper de la tesi doctoral la qual haurà de fer arribar per presencialment o per correu postal després de la defensa. Per accedir al tràmit és imprescindible disposar d'un certificat digital admès.


Per correu electrònic si no disposes d'un certificat digital admès. Cal fer arribar la documentació necessària per correu electrònic a l’Àrea de Gestió Acadèmica (doctorats@uvic.cat).

QuanUn cop finalitzada l'elaboració de la tesi doctoral, i amb un període aproximat d'uns dos mesos anteriors a la possible data de la lectura de la tesi.
Documentació que cal presentarConsulta el detall al web procés de lectura, apartat 'Autorització de dipòsit'.
Quant valAquest tràmit és gratuït.
QuiLa persona interessada
ComAccedeix al Campus Virtual, ves a Tràmits, clica "Sol·licitud acadèmica" i exposa els arguments per a la sol·licitud.
QuanEn qualsevol moment.
Quant valAquest tràmit és gratuït.
Resolució

La Comissió Acadèmica de cada Programa de Doctorat (CAPD) validarà i resoldrà la sol·licitud presentada pel doctorand/a.

L'Àrea de Gestió Acadèmica comunicarà la resolució emesa per la CAPD a través de l'aplicació al doctorand/a i, en cas de resolució favorable, es posarà en contacte amb el doctorand/a per formalitzar l'admissió al nou programa de doctorat.

Sol·licitar la declaració d'equivalència d'un títol estranger a nivell acadèmic de doctor

Qui La persona interessada en possessió d'un títol de doctor/a expedit a l'estranger.
Com 

Presencialment, a l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic-UCC fent arribar la sol·licitud i la documentació necessària.

Telemàticament a través de la seu electrònica aquí. És imprescindible disposar d'un certificat digital admès.

QuanEn qualsevol moment.
Documentació que cal presentar
  • Imprès de sol·licitud d'equivalència d'un títol estranger al nivell acadèmic de doctor.
  • DNI, passaport o NIE.
  • Títol oficial de doctor/a a declarar equivalent.
  • Certificat acadèmic dels estudis de doctorat realitzats per la persona sol·licitant en què consti la durada oficial, en anys acadèmics, del programa d’estudis cursat, les assignatures cursades, la càrrega horària de cadascuna i les seves qualificacions
  • Títols oficials que t'han donat accés a l'obtenció del títol de doctor/a: Grau (o equivalent) i Màster (o equivalent).
  • Certificats acadèmics dels estudis que t'han donat accés a l'obtenció del títol de doctor/a: Grau (o equivalent) i Màster (o equivalent).
  • Memòria explicativa de la tesi realitzada, redactada en qualsevol de les llengües oficials de Catalunya (5 - 10 pàgines).
  • Exemplar de la tesi, amb indicació dels membres que van compondre el tribunal i la qualificació obtinguda.
  • Declaració jurada de no haver obtingut la declaració d’equivalència del títol de doctor en una altra universitat de l’Estat espanyol .
  • Document oficial que acrediti que la universitat d’origen està autoritzada o està reconeguda en el sistema d’educació superior del país corresponent.
  • Acreditació del pagament de la taxa d’estudi.

 

En cas que es detecti que la documentació no compleix els requisits o manca algun dels documents, es requerirà que es presenti la documentació addicional necessària dins un termini establert. En cas de dubte sobre l’autenticitat, validesa o contingut dels documents aportats, l’Escola de Doctorat podrà efectuar les diligències necessàries per a la comprovació, així com adreçar-se a l’autoritat expedidora competent.

S’accepta documentació en format paper (degudament compulsada) o en format digital (amb codi segur de verificació) sempre que es compleixin els requisits necessaris per tal que aquesta documentació sigui vàlida.  

Els documents expedits a l'estranger hauran de complir els requisits següents: 

  • Han de ser oficials i estar expedits per les autoritats competents, d'acord amb l'ordenament jurídic del país.  
  • Han de presentar-se legalitzats per la via diplomàtica o, si escau, mitjançant la postil·la del Conveni de la Haia.  
  • Han d’anar acompanyats de la traducció oficial al català, castellà o anglès.  
Quant val

El tràmit consta de dues etapes:

  • Estudi d'equivalència al nivell acadèmic de doctor: 220 €. 
  • Expedició de la credencial acreditativa de la declaració d'equivalència al nivell acadèmic de doctor (en cas de resolució favorable): 220 €.

Pel pagament, pots fer una transferència a:

Banc Sabadell
IBAN: ES87 0081 5197 5600 0115 7321
SWIFT/BIC: BSABESBB

Indica el nom, cognoms i DNI en el concepte de la transferència. 

Resolució

El termini per resoldre i notificar la resolució del procediment és de sis mesos, a comptar des de la data en què la Universitat rep la sol·licitud i la documentació requerida completa.  

La falta de resolució expressa en el termini establert indica que la sol·licitud d'equivalència ha estat desestimada. 

La resolució favorable a la declaració d’equivalència sol·licitada s’acredita mitjançant l’oportuna credencial previ pagament de la taxa corresponent per part de l’interessat/da.

Marc legalReial decret 967/2014, de 21 de novembre, pel qual s’estableixen els requisits i el procediment per a l’homologació i la declaració d’equivalència a titulació i a nivell acadèmic universitari oficial. 

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte